תיבות דואר

חלוקת חומר פרסומי בתיבות הדואר: פליירים, ג'אמפרים/פופ אפ (כאשר יש לשונית שבולטת מחוץ לתיבת הדואר), עיתונים, קטלוגים, מגזינים, חוברות מנויילנות.

טיפ : גודל תיבת דואר ממוצעת היא 15*23 ס"מ , מומלץ לעצב חומר פרסומי אשר מתאים לגודל זה על מנת שיוכנס לתיבת הדואר בצורה ישרה ותקינה ללא קיפול.

 

מדוע פלייר בתיבות הדואר הוא אמצעי יעיל של שיווק ישיר?

מזה זמן רב ידוע, כי פלייר המנוסח ומופץ באופן מקצועי מהווה אמצעי יעיל מאוד של שיווק ישיר. מדוע מושגת היעילות הזו וכיצד להבטיח חלוקת פליירים מקצועית? המאמר הבא יעזור לכם להבין.

מהו פלייר?

פלייר הוא עלון פרסומי, המופץ לעוברים ושבים ברחוב, או שהוא מדוור ישירות אל בית הלקוח. פלייר איכותי יודפס על נייר משובח, בצבעים ברורים וחדים, ויכלול עיצוב גרפי יצירתי, כמו גם טקסט שיווקי איכותי, המניע את הלקוח המקבל אותו לפעולה. פעולה כזו יכולה להיות, למשל: חיוג מספר המופיע על גבי הפלייר, משלוח אי-מייל עם פרטים אישיים, או אף הזמנה מיידית של המוצר או השירות המפורסמים באמצעות הפלייר. פליירים יכולים להופיע במגוון צבעים, גדלים וצורות, כדי למשוך את תשומת לב הלקוח המקבל אותם. למעשה, ככל שהפלייר, עיצובו או תוכנו, מיוחדים יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח המקבל אותו יעיין בתוכן, ויגיב למסר השיווקי. ישנם פליירים המדוורים אל בית הלקוח באמצעות שירות של חלוקת פליירים, ואילו אחרים מושמים בתיבת הדואר של הלקוח באמצעות שירות של חלוקת דואר. חברה המבצעת חלוקת פליירים תפלח עבורכם את קהל היעד המתאים ביותר למוצר או לשירות שלכם, ותדוור את הפלייר ישירות אליו. 

חלוקת פליירים מקצועית:

חלוקת פליירים הנעשית בצורה מקצועית תניב תוצאות שיווקיות מעולות עבור בית העסק המפרסם. כדי לוודא שהן הפקת הפלייר והן החלוקה שלו יתבצעו באופן המניב את התוצאות הטובות ביותר, יש להקפיד בבחירת החברה המחלקת את הפליירים:
 
בחרו חברה עתירת ניסיון בהפצת פליירים. בקשו לראות דוגמאות של עבודות שעשתה החברה. בדקו את הפלייר, איכות הנייר שלו (מומלץ נייר כרומו), ואופן ההדפסה (האם הצבעים ברורים וחדים?). בקשו מהחברה לראות דוגמאות של פליירים מיוחדים, כדי לבדוק את מידת היצירתיות שלהם. זכרו- חלוקה של פלייר ייחודי יותר, תעלה את הסיכוי שהלקוח יגיב למסר השיווקי שלכם. בשום אופן אל תתפשרו על חברה שלא רכשה מספיק ניסיון בהפצת פליירים.

גלריית תמונות