שירותי הפצה

שיווק ישיר הוא פנייה שיווקית ישירה וממוקדת אל לקוח פוטנציאלי, כדי למכור לו מוצר או שירות. זוהי שיטת שיווק אפקטיבית ביותר, המקובלת בכל העולם. מומחים בשיווק ישיר יודעים כיצד לבנות ולארוז את המסר השיווקי ללקוח, כך שיתאימו לצרכיו ולהעדפותיו, ובכך יקדמו את סיכויי המכירה. ישנן כמה שיטות מוכחות ואפקטיביות כדי לבצע שיווק שכזה באופן יעיל. להלן הבולטות שבהן:
 
דיוור ישיר בדואר - בשיטה זו נארזת חבילת הדיוור הישיר (מכתב, מעטפה, מוצר אחר כלשהו), ונשלחת ישירות ללקוח. אם הלקוח הוא מדוור חדש, שירותי הפצה מקצועיים יניעו אותו לפעולה הרצויה, כמו למשל: משלוח פרטים במעטפת תגוביינא מצורפת, יצירת קשר טלפוני, או ביצוע רכישה של המוצר או השירות המשווק בצורה זו. אם מדובר בלקוח שמקבל דיוור ישיר בדואר באופן קבוע, קיים הכרח לשמור על זהות המותג וערכו. דבר זה מתבצע באמצעות התאמה של חבילת הדיוור על כל תכולתה (מעטפה ותוכן) למאפייני המותג המפרסם, לרבות לוגו, צבעי מותג, הפונטים שבפרסומי המותג וכדומה.
 
הפצת עלונים בתיבות דואר / עד לדלת הלקוח - עוד אמצעי אפקטיבי של שיווק ישיר הוא הפצת עלונים בתיבות דואר / עד לדלת הלקוח. חברות הפצה מקצועיות יפיצו עלונים כאלו לקהל יעד מוגדר היטב, כדי להגדיל את סיכויי ההיענות למסר. בין היתר, גם במקרים של חלוקת עלונים בתיבות הדואר, העלונים המופצים ללקוחות יהיו מנייר איכותי ככל האפשר (רצוי- נייר כרומו), בהדפסה צבעונית חדה וברורה, עם השקעה ניכרת בעיצוב גרפי ויצירת תוכן שיווקי ממוקד לקוח.
 
בחירה מושכלת של חברות הפצה - כדי לבצע שיווק ישיר יעיל, מומלץ מאוד לבחור בקפידה חברות הפצה שיש להן ניסיון מוכח בכל האספקטים של שיווק ישיר, כאשר יש לשים דגש על הפילוח הגאוגרפי והדמוגרפי שחברת ההפצה מעמידה לרשות הלקוח, הפילוחים מאפשרים להפוך את ההפצה הרוויה להפצה "חכמה" יותר ולהגיע לקהל יעד מפולח וממוקד יותר ובכך להגדיל את אחוז הזכירות ואחוז ההיענות למוצר / לשירות.

עמוד הבית

עמוד הבית

גלריית תמונות