בבואנו לבצע פעילות הפצה רוויה, אנו יכולים להפוך אותה ל"חכמה" יותר ע"י פילוח נכון של קהל היעד.
אחת הדרכים היא פילוח עשירוני: בחירת שכונות בעשירונים הרלוונטיים למוצר/לשירות המתוקשר ע"ג החומר הפרסומי תעלה את רמת האפקטיביות ואחוזי התגובה לפעילות ההפצה.
להלן טבלת עשירונים שפירסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שעלו מסקר הוצאות והכנסות משקי הבית בישראל לשנת 2014:
עשירון | הכנסה נטו למשק בית |
1 | 4,292 |
2 | 6,880 |
3 | 8,148 |
4 | 10,181 |
5 | 12,124 |
6 | 14,120 |
7 | 16,252 |
8 | 18,963 |
9 | 22,382 |
עליון | 32,903 |
(הנתונים משקפים הכנסה נטו למשק בית)