התעריפים להפצה רוויה תלויים במספר גורמים ולהלן כמה מהם:

  • אופן החלוקה: תיבות דואר / ע"ג ידית הדלת / במפתן הדלת / ע"ג רכבים / תלי בלון / חלוקה לעסקים: B2B.
  • סוג האלמנט הפרסומי לחלוקה, לדוגמא: האם מדובר באלמנט פרסומי סטנדרטי או חריג, האם מדובר באלמנט פרסומי אחד או יותר.
  • משקל האלמנט הפרסומי.
  • לוחות הזמנים: רחבים או הדוקים.
  • שעות הפעילות המבוקשות: פרוייקטים בעבודת יום ו/או פרוייקטים בעבודת לילה.
  • האזור הגאוגרפי המבוקש לחלוקה, לדוגמא: ערים ראשיות ו/או פריפריות.
  • סוג הבנייה באזור הגאוגרפי המבוקש לחלוקה: בנייה רוויה ו/או בנייה צמודת קרקע.

    בתחום ההפצה הרוויה, קשה לייצר "מחירון" אחיד שכן לא מדובר במוצר מדף ומהפרמטרים המצויינים לעיל ניתן לגזור את התעריף להפצה.

מוזמנים ליצור קשר ונשמח להעביר לכם הצעת מחיר בהתאם לצרכיכם